Livrare


Best Lo&Fi Consulting SRL livrează produsele comandate pe întreg teritoriul României. Acestea vor fi expediate la adresa cu care v-aţi înregistrat pe site-ul nostru sau la adresa specificată în procesul de finalizare a comenzii. 


Livrarea sa face prin intermediului curierului rapid in 24 de ore sau maxim 48 de ore, de la acceptarea comenzii, pe intreg teritoriul Romaniei.
Costul transportului prin curier rapid este:
- Livrare in Bucuresti 11,1 lei si in alte localitati in care curierul rapid are filiale locale 12,1 RON 
- Pentru localităţile în afara reţelei curierului, se percepe o taxă de 0,8 RON + TVA/km suplimentar.

Plata se poate face la livrare, prin ramburs sau in avans.
In avans plata se poate face prin transfer bancar (online banking) sau prin ordin de plata (OP) la ghişeul băncii Dvs, în baza unei facturi pe care o veţi primi prin email. Odată ce plata va fi confirmată, vom livra coletul prin metoda aleasă de Dvs. 

Datele bancare ale firmei noastre sunt:
SC Best Lo&Fi Consulting SRL
CUI RO16627147
RO96RZBR0000060005050134 - Raiffeisen Bank SMB

Telefon: 0758.306.975 / 0725.120.666
E-mail: office@babymax.ro

Toate preţurile de pe site sunt exprimate în RON şi conţin TVA 24%.


Returnarea produselor 

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

In cazul unuii defect de fabricatie al produsului, vă informăm că Best Lo&Fi Consulting SRL va suporta cheltuielile de transport pentru retur si pentru livrarea unui nou produs catre client.

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, fara a aduce inscrisuri sau etichete adezive (eventual sa fie lipite unde au fost cele ale furnizorului) pe ambalaj si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Coletele deteriorate in urma transportului retur, cad in sarcina cumparatorului (a celui care returneaza produsul), indicat este sa platiti contravaloarea asigurarii, pentru a putea fi despagubiti in cazul deteriorarii coletului returnat, de catre firma de curierat.
In cazul stornarii comenzilor sau Retur prin Extragarantie, costul de transport nu se storneaza, iar in cazul in care produsul(e) nu au avut costuri de transport catre client, beneficiind de "TRANSPORT GRATUIT", acesta se va retine din suma, valoarea comenzii initiale sau a produsului(lor), care ar trebui restituit(e) si in functie de cat de deteriorat este ambalajul sau produsul(e) se poate retine o suma care sa acopere valoarea pentru aducerea la conformitate.

Schimbul produselor 

În cazul unui schimb, va fi verificată disponibilitatea produsului iar costul returnării acestuia pentru a fi schimbat, va fi suportat de client. Schimbarea unui produs se va putea face în funcţie de disponibilitatea verificată pe rezerva de stoc. În cazul indisponibilităţii în stoc, dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferenţa. Orice intenţie de schimbare a unui produs trebuie să fie comunicată prin telefon sau email. Produsele returnate în vederea schimbării vor fi supuse unui control al calităţii la sediul central şi, ulterior, articolele de schimb vor fi expediate clientului solicitant, acesta urmând să suporte cheltuielile de expediţie.

Pentru orice nelămurire cu privire la modalitatea de schimb / retur produse, vă stăm la dispoziţie la telefoanele 0758.306.975 / 0725.120.666, de luni până vineri între orele 9:00-18:00.